Proč je v metodice SEO důležitý PR článek
<

Pokud chceme v jakémkoliv podnikání vydělat peníze, potřebujeme v první řadě zákazníky. Jednou (a prakticky jedinou) možností, jak je získat, je použít některý ze způsobů propagace. Těch je mnoho druhů a záleží jen na nás, který použijeme.

 

Obvykle volíme podle toho, jaké médium naše cílová skupina nejvíce využívá, a snažíme se, aby i obsah odpovídal účelu, který chceme. Jednou z těch méně přímých je i metodika SEO, tedy metoda optimalizace webové stránky pro vyhledávače.

 

blog1

 

Ta má za cíl získat nové zákazníky tak, že se po zadání určitého slova či fráze do internetového vyhledávače objeví odkaz právě na naši internetovou stránku v seznamu výsledků na jednom z předních míst. To zaručí, že bude častěji navštívena, přičemž každý z těchto návštěvníků je potenciálním zákazníkem. A čím více jich bude, tím je větší pravděpodobnost, že si některý z nich něco koupí.

 

Jednou z klíčových součástí této metodiky je i PR článek. Ten se uplatní v konečné fázi a má dva úkoly. Jedním z nich je podpořit danou webovou stránku a zajistit, aby ji vyhledávač umístil na jednu z prvních pozic.

 

Toho se dosahuje tak, že obsahuje jak onen vyhledávaný výraz, tak i odkaz na naši internetovou stránku. Pokud jich je napsáno větší množství v poměrně krátké době, pak je vyhledávač vyhodnotí tak, že se o daném odkazu v souvislosti s vyhledávaným výrazem poměrně dost mluví, a jedná se tedy zřejmě o relevantní odkaz, který by měl být umístěn na předních pozicích.

 

blog2

 

Druhý účel je samotná propagace. Obvykle jsou napsány tak, aby přímo danou věc propagovaly a vzhledem k tomu, že obsahují i přímý link na internetovou stránku dané firmy, umožňovaly i její rychlou návštěvu a koupi.

 

Tento druhý účel však bývá trochu upozaděn, neboť hlavním je ten první. Pokud jde o to, že tyto články propagují, pak to není ani zdaleka tak účinná forma. Přesto existuje a rozhodně pomáhá. A to je to hlavní.